  • Data: 2006-08-30 16:09:36
    Temat: Re: VAT - przypadki
    Od: w-w <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykład;
    > Rok temu jaki VATman kupiłeś 40 piętrowy biurowiec który zamierzasz
    > wynajmować. Właśnie zawierasz pierwszą umowę najmu na mały kiosk na
    > parterze w holu tego biurowca. Dzięki temu że usyskałeś obrót z wynajmu
    > kiosku możesz odliczyć cały VAT od zakupionego biurowca.

    Dzięki za info, teraz chyba rozumiem na czym polegał błąd mojego
    myślenia - ale pozwole sobie jeszcze utwierdzić się w przekonaniu:
    Otóż jest przepis, który pozwala np. na podstawie faktury sprzedaży
    przeze mnie np. w tym miesiącu, odpisać VAT należny - w tym miesiącu
    lub w następnym - nie mogę natomiast odpisać VATu należnego z tego
    miesiąca za np. pół roku - dobrze myślę?