  • Data: 2009-02-04 10:07:30
    Temat: Re: Umowa o dzieło/zlecenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 11:05
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.uotnn1yal60ql1@unk>):
    > IMVHO nie grozi nic, bo niby co, skoro to oni załatwiają sami.

    No załatwiają, ale oficjalnie rachunek wystawiam JA. A że akurat praktykuje
    się, że to zleceniodawca generuje druczek do podpisania, to jest inksza
    inkszość. Ale ja podpisuję takie rachunek i to mi zdejmą z wypłaty ZUS.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2