    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa o dzieło/zlecenie
    Date: Wed, 04 Feb 2009 10:41:55 +0100

    Dnia 04-02-2009 o 10:32:48 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 10:25
    > (autor Wojciech Bancer
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <s...@p...org>):

    > Nie, nie pracuję. Raz do roku mnie wynajmują na konkretne zajęcia, od
    > których jestem specjalistą.

    No to UoD nie jest ozusowane w takim przypadku, a jeśli masz już
    inny tutuł ubezpieczeń ZUS na co najmniej minimalną płacę
    to także zlecenie nie powinno być oZUSowane.

    Na marginesie powiem Ci że mam znajomego który był doktorantem
    i zna jedną uczelnie od środka - zdziwiłbys się ilu tam jest przestępców
    pospolitych - fałszowanie rachunków, fikcyjne umowy, kreatywna księgowość.
    Także niekoniecznie musza się znać na przepisach, mogą się znać na kręceniu
    bo wiedzą że i tak żadna kontroll do nich nie zawita.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek