  • Data: 2003-08-07 18:17:09
    Temat: Re: UKS kontra podatnik
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Aug 2003, pix wrote:
    [...Slayer...]
    >+ > a fundusz premiowy to co innego, [...]

    Przyznam że "technologia pośrednia" jest, jak wynika
    z opisów. Ale to chyba jeszcze gorzej :>, wyobrażasz
    sobie pracownika przez którego szef ma mniejszą wypłatę ?? ;>

    >+ Widzisz problem w tym, że nawet jeśli później NSA uzna
    >+ urzędniczą decyzję za bezprawną to na wielkość funduszu
    >+ nie ma to żadnego wpływu

    Ma, ma. Rzuć okiem na linki które Slayerowi zapodawałem :)

    >+ i urzędasy swoje kasują tak czy siak,

    Owszem, to inna sprawa :) Fundusz się obcina, ale co się
    już skasowało to się skasowało :]

    pozdrowienia, Gotfryd