  • Data: 2003-08-07 19:22:27
    Temat: Odp: UKS kontra podatnik
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Slayer <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgtgvi$qak$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ustawa nie reguluje wynagrodzen urzednikow, odsyla je do
    > rozporzadzen, a te do pracodawcy i po uwazeniu: stanowisko,
    > zaszeregowanie, awanse.
    >
    > tak, tylko zmiana stanowiska, zaszeregowania itd. następuje nie częściej
    niż
    > co dobrych parę lat...
    >
    > Czy to by mialo oznaczac, ze nieraz zapal godny lepszej sprawy w zabijaniu
    > niektorych firm za pomoca kontroli byl czysto spoleczny? Bo rozumiem, ze
    > 100 zl brutto na miesiac pokrywa koszty dojazdow i niewiele wiecej.

> [...]
    U mnie niestety bylo wrecz odwrotnie, nieopatrznie wrzucony do teczki / nie
    zaksiegowany gdyz znalazlem go w kieszeni po kilku dniach, a wrzucilem zeby
    sie nie zgubil / dowod nadania listu poleconego (chyba 1,5 zeta )
    spowodowal ze zostalem posadzony o " ukrywanie kosztow " na moj wybuch
    smiechu panie odpowiedzialy ze widocznie mam dochody ktorych nie chce
    wykazac i dlatego ukrywam koszty. Oczywiscie skrzetnie wszystko opisaly i
    nie uznaly KPiR. Co sie dzialo potem lepiej nie wspominac. Pol roku trwalo
    zanim NSA zwrocil sprawe do ponownego rozpatrzenia. Ale nareszcie juz jest
    O.K.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji