  • 1. Data: 2003-08-06 22:13:20
    Temat: UKS kontra podatnik
    Od: "pretero" <p...@o...pl>

    Witam grupowiczów,

    Czy istnieje jakaś strona internetowa , kóra przedstawia wszelkie chwyty
    "poniżej pasa" urzędników z UKS i US ?
    Z tego co czytam i czasami słysz eod znajomych wiele osób prowadzących DG
    przezywa wielki horror w kontaktach z UKS i US.
    "ONI" - urzędnicy uzywaja przeróżnych metod aby zgnębić małą DG.
    Przeczytałem nawet artykuł w Rzeczpospolitej na temat schematu gnębienia DG
    przez UKS. Są tzw dziury prawne , które skazują DG z góry na śmierć
    finansową.
    Biorąc pod uwagę " chory system wynagradzania urzędników skarbowych -
    prowizja od zakwestionowanych KUP nikt z UKS i US nie jest zainteresowany
    rzeczywistą oceną DG a jedynie swoimi premiami. Jeżeli trafi sprawa do sądu
    , to urzędnik premii nie zwraca ( urzędnik, jego zwierzchnicy również ).
    Jeżeli informacje zawarte w prasie są prawdą to to jest jakaś PARANOJA

    Można wiele pisać na ten temat , ale móze ktoś juz odpowiednio skatalogował
    i udostępnił wskazówki, jak bronić się przed pułapkami zastawianymi na DG
    przez inspektorów i komisarzy ................?

    --
    pretero

  • 2. Data: 2003-08-06 22:40:43
    Temat: Re: UKS kontra podatnik
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    pretero wrote:
    > Przeczytałem nawet artykuł w Rzeczpospolitej na temat schematu gnębienia DG
    > przez UKS. Są tzw dziury prawne , które skazują DG z góry na śmierć
    > finansową.
    A masz gdzieś ten artykuł lub bodaj link, bo mi umknęło :(((

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-08-07 06:13:47
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "pretero" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > , to urzędnik premii nie zwraca ( urzędnik, jego zwierzchnicy również ).
    > Jeżeli informacje zawarte w prasie są prawdą to to jest jakaś PARANOJA

    od kiedy urzędnicy dostają jakąś prowizję?

  • 4. Data: 2003-08-07 07:18:27
    Temat: Odp: UKS kontra podatnik
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Slayer <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgsqnp$r45$...@a...news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-08-07 07:56:20
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    > sądu
    >
    > od kiedy urzędnicy dostają jakąś prowizję?

    Od dawna... niestety...
    Pewnie to nie jest ustawa, pewnie to tylko regulamin plac ustanowiony
    przez pracodawce, czyli naszych wladcow.
    Poza tym kodeks pracy ogranicza odpowiedzialnosc pracownika do trzech
    wyplat miesiecznych, nawet nie wiem jak liczonych: srednich, zasadniczych?

    Pozdrowienia
    Basia

  • 6. Data: 2003-08-07 08:03:19
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisał

    > od kiedy urzędnicy dostają jakąś prowizję?

    Od dawna... niestety...
    Pewnie to nie jest ustawa, pewnie to tylko regulamin plac ustanowiony
    przez pracodawce, czyli naszych wladcow.

    to bzdury, zasady wynagradzania reguluje odpowiedznia ustawa, urzędnik
    kontrolujący co najwyżej może dostać tzw. dodatek kontrolerski w wys. ok
    100zł brutto/m-c, i to niezależnie czy coś "znajdzie" czy nie, osobiście nie
    ma w tym żadnego interesu, a wręcz tylko więcej "papierkowej" roboty

  • 7. Data: 2003-08-07 08:42:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    osobiście nie
    > ma w tym żadnego interesu, a wręcz tylko więcej "papierkowej" roboty

    Zawsze może pobrać "rywinówkę" :-)

  • 8. Data: 2003-08-07 11:28:16
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    On Thu, 7 Aug 2003, Slayer wrote:

> [...]
    > 100zł brutto/m-c, i to niezależnie czy coś "znajdzie" czy nie, osobiście nie
    > ma w tym żadnego interesu, a wręcz tylko więcej "papierkowej" roboty

    Ustawa nie reguluje wynagrodzen urzednikow, odsyla je do
    rozporzadzen, a te do pracodawcy i po uwazeniu: stanowisko,
    zaszeregowanie, awanse.
    Opieralam sie na roznych tekstach z "Rzepy", ktora wiele razy pisala o
    prowizjach z wynikow kontroli.

    Czy to by mialo oznaczac, ze nieraz zapal godny lepszej sprawy w zabijaniu
    niektorych firm za pomoca kontroli byl czysto spoleczny? Bo rozumiem, ze
    100 zl brutto na miesiac pokrywa koszty dojazdow i niewiele wiecej.

    Pozdrowienia
    Basia

  • 9. Data: 2003-08-07 12:32:49
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisał w wiadomości

    Ustawa nie reguluje wynagrodzen urzednikow, odsyla je do
    rozporzadzen, a te do pracodawcy i po uwazeniu: stanowisko,
    zaszeregowanie, awanse.

    tak, tylko zmiana stanowiska, zaszeregowania itd. następuje nie częściej niż
    co dobrych parę lat...

    Czy to by mialo oznaczac, ze nieraz zapal godny lepszej sprawy w zabijaniu
    niektorych firm za pomoca kontroli byl czysto spoleczny? Bo rozumiem, ze
    100 zl brutto na miesiac pokrywa koszty dojazdow i niewiele wiecej.

    a tutaj wg. mnie uaktywnia się zwykła czyt. wredna natura ludzka, prawie
    każdy co "dorwie" trochę władzy myśli o sobie jak o BOGU, aczkolwiek raz jak
    miałem kontrolę z VAT-u i w ręce urzędnika nieopatrznie wpadły faktury
    których widzieć nie powinien, odłożył na bok i protokół spisał z tych
    "dobrych" nie znajdując nieprawidłowości, po prostu nie chciało mu sie
    przeprowadzać postępowania...

  • 10. Data: 2003-08-07 14:43:39
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]