  • Data: 2009-08-21 09:44:33
    Temat: Re: Sprzedaz roslin
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Aug 2009, grafik wrote:

    > Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał
    [...]
    > Niestety, robienie czegoś takiego na Allegro nie jest rozsądne.
    > Kilka takich sprzedaży to już działalność ciagła więc trzeba załozyć firmę.
    > a na ZUSy tak nie zarobisz

    Czekaj, czekaj.
    IMO to *nijak* nie jest DG!

    Możliwości widzę dwie:
    - działalność rolnicza, nie podlegająca pod PDoOF
    - działy specjalne, owszem, podlegające, ale na innych zasadach - nie DG.

    O ile wiem z opisów na grupie (oraz próby przebicia się przez IMO
    wyjątkowo bzdurnie zapisane regulacje do "działów"), opodatkowanie
    działów specjalnych jest zaplątane niczym węzeł gordyjski, ale
    z prowadzeniem DG nie ma to nic wspólnego!

    Czy akwarium łapie się pod "hodowlę in vitro"? Bo jak nie, to
    mamy zwykłego rolnika i proszę się od niego odczepić ;)

    pzdr, Gotfryd