  • Data: 2009-08-21 11:55:10
    Temat: Re: Sprzedaz roslin
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    \n pisze:

    > W art. 2 ustawy o podatku rolnym definiuje się gospodarstwo rolne jako
    > obszar gruntów pow 1 ha, ale jednocześnie w definicji działalności
    > rolniczej nie wspomina się, że działalność ta ma sie odbywać "w
    > gospodarstwie rolnym". W związku z tym czy nie należało by przyjąć, że
    > jednak jest to działalność rolnicza prowadzona poza gospodarstwem rolnym
    > (a tym samym nieopodatkowana podatkiem rolnym).
    > Pojawia się tu problem KRUSem bo wg ich przepisów nie ma minimalnej
    > wielkości gospodarstwa rolnego.

    No to wracamy do updf: wg ust. 3 działalność rolnicza prowadzona poza
    gospodarstwem rolnym to działy specjalne produkcji rolnej czyli jest
    opodatkowanie PIT. Ale za to wg ust 3a produkcja nie przekraczająca
    rozmiarów z załącznika nr 2 nie stanowi działów specjalnych produkcji
    rolnej czyli...nie jest opodatkowana? Masz akwarium o powierzchni
    mniejszej niż 1m2?

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania