  • Data: 2009-08-21 11:46:45
    Temat: Re: Sprzedaz roslin
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > hmm kiedys było, że rolnik musi miec ponad hektar gruntu, zeby byl
    > rolnikiem.

    W art. 2 ustawy o podatku rolnym definiuje się gospodarstwo rolne jako
    obszar gruntów pow 1 ha, ale jednocześnie w definicji działalności
    rolniczej nie wspomina się, że działalność ta ma sie odbywać "w
    gospodarstwie rolnym". W związku z tym czy nie należało by przyjąć, że
    jednak jest to działalność rolnicza prowadzona poza gospodarstwem rolnym
    (a tym samym nieopodatkowana podatkiem rolnym).
    Pojawia się tu problem KRUSem bo wg ich przepisów nie ma minimalnej
    wielkości gospodarstwa rolnego.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania