  • Data: 2009-08-21 10:31:09
    Temat: Re: Sprzedaz roslin
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > [...]
    >

    > Czekaj, czekaj.
    > IMO to *nijak* nie jest DG!
    >
    > Możliwości widzę dwie:
    > - działalność rolnicza, nie podlegająca pod PDoOF
    > - działy specjalne, owszem, podlegające, ale na innych zasadach - nie DG.
    >
    > O ile wiem z opisów na grupie (oraz próby przebicia się przez IMO
    > wyjątkowo bzdurnie zapisane regulacje do "działów"), opodatkowanie
    > działów specjalnych jest zaplątane niczym węzeł gordyjski, ale
    > z prowadzeniem DG nie ma to nic wspólnego!
    >
    > Czy akwarium łapie się pod "hodowlę in vitro"? Bo jak nie, to
> [...]

    o to to, właśnie się miałem pytać czy to nie podpadnie pod rolnictwo

    na pewno nie jest to hodowla in vitro, zdecydowanie jest ona in vivo (in
    vitro byłoby jakby te rośliny hodował w płynnej odżywce a nie w akwarium)

    a jeśli mówimy że mamy zwykłego rolnika to czy areał ziemi jaki on
    uprawia (jakieś max 1m2) jest do tego wystarczający?