eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-04 15:22:07
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Kontynuuje mój wątek z dnia 15.01.2006 r. odnośnie moich kłopotów z Urzędem
    > Skarbowym. W dniu dzisiejszym otrzymalem 4 decyzje w mojej sprawie (za
    > poszczególne miesiące sierpień-listopad). Poniżej zamieszczam tresc jednej z
    > nich:

    Cut...

    Uważnie śledziłem Twój problem i z niecierpliwością czekałem co z tego
    wyniknie. Stało się tak jak musiało się stać. Podobnie jak wszyscy pozostali
    radzę Ci sprężyć się w sobie i zapłacić, albo przynajmniej udawać że masz taką
    chęć. Czyli wpłacić np. 50 zeta, za jakiś czas znowu 50 albo i mniej tyle ile
    będziesz miał lub ile będziesz chciał. Ale nie licz że Ci odpuszcą całkowicie.
    3k PLN grzywny spłacałem przez prawie 4 lata. Ale mogłem sobie na to pozwolić
    gdyż od tego nie ma odsetek, natomiast w Twoim przypadku każdy dzień zwłoki
    zwiększa Twój dług. Nie są to jakieś oszałamiające kwoty bo chyba 11% z
    drobnymi w stosunku rocznym, ale jednak. Absolutnie nie warto brać na taki cel
    kredytu gdyż odsetki od niego są wyższe niż od zaległości podatkowych. Jak już
    coś tam zapłacisz pisz prośbę o umorzenie pozostałości. Bardzo prawdopodobne że
    Ci się uda. I prawdę mówiąc jest to chyba jedyny sposób aby z tego wybrnąć. Ja
    walczę z nimi od 16 lat, czyli od kiedy pracuję na własny rachunek. Czasem mam
    tę satysfakcję udowadnić że nie mają racji, ale niestety z satysfakcji się nie
    wyżyje. Czyli generalnie nie warto robić im problemów z odwołaniami bo tak jak
    ktoś napisał urwiesz 10 zł a wezmą Cię na tapetę na całego i zaczną przyglądać
    się dokładniej z czego żyjesz. A to już może być niezbyt przyjemne. Pozdrawiam
    i życzę powodzenia pomimo wszystko. Może ktoś inny wymysli coś innego. Ale ja
    to czarno widzę.