eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-04 13:51:31
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MiSSieK wrote:

    > A zastanawiam sie jeszcze nad jednym. Bo mam 14 dni na splate tych
    > pieniedzy. Kiedy moge sie spodziewac komornika? Po tych 14 dniach, czy na
    > przyklad juz teraz sobie przyjdzie i ostempluje zeby mieli zabezpieczenie.

    Co sie odwlecze to nie uciecze, i US o tym wie. Oni nie dzialja w trybie
    z dnia na dzien. Z dnia na dzien beda tylko naliczane odsetki. Tak jak
    ty masz prawo nie placic w terminie, tak wierzyciel ma prawo naliczac
    odsetki. Boli tylko to, ze odsetki podatkowe sa wyzsze niz normalne. De
    facto im bardziej idziesz w zaparte, tym mniej ci sie to oplaca...

    Wiec albo uciekaj z ktraju juz i nie wracaj, tak jak pisales. Albo
    zapozycz sie u znajomych/rodziny na ten tysiak, ktory im splacisz, jak
    juz uciekniesz za ta granice...

    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc