  • Data: 2008-05-22 00:58:02
    Temat: Re: Skad Urzad Skarbowy zna moje dochody?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bejo wrote:

    > Zastanawia mnie fakt czy moge jakos udowodnic to, ze ta kasa byla
    > dzielona na 2 osoby bo wlascicielem witryny www, z ktorej pochodzik
    > przychod jestem ja i moj kumpel? Czy w ogole US to obchodzi czy jest
    > tak, ze skoro nie bylo oficjlanie zalozonej spolki to dla nich
    > istnieje tylko ja i koniec? Jak latwo zauwazyc jest to o tyle istotne,
    > ze po podzieleniu na pol tego dochodu obaj sie nie lapiemy z kumplem w
    > obowiazek skladania deklaracji i placenia podatku.

    A na kogo był czek?? Na ciebie czy na was?

    Jak się podzielisz informacją, że pół dałes kumplowi, to jeszcze
    poproszą was do spółki o 2% podatku od darowizny. O ile nie 20% wg
    nowych przepisów.

    Albo jeszcze wyjdzie na to, że prowadziliście działalność gospodarczą
    bez zarejestrowania i np. zusu nie zapłaciliście i vatu i brak
    deklaracji złożonych.
    Co by tu jeszcze wymyśleć?

    > BTW. Na prawde myslicie ze IRS wysyla info do US o takich
    > drobnostkach, ze ktos w USA zaplacil $100 podatku?

    To akurat mogę ci zagwarantować na 100%.