  • Data: 2008-05-22 15:44:30
    Temat: Re: Skad Urzad Skarbowy zna moje dochody?
    Od: bejo <b...@s...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 13:53, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > Us to obchodzi. Im wiecej im zaczniesz tlumaczyc jak to bylo  tym
    > bardziej mozesz pograzyc siebie i kolege. Wyjdzie na to ze
    > prowadziliscie spolke bez rejestracji, bez deklaracji podatkowych, bez
    > placenia ZUS-u... Lepiej wez wszystko na siebie, pros o lagodny wymiar
    > kary ;) i zaplac co bedzie do zaplacenia.

    Tak bede musial zrobic. Zastanawiam sie jakie dokumenty moge im (US)
    przyniesc, bo w sumie jedyne co mam to historia mojego konta
    bankowego, mysliscie, ze to wystarczy? I czy ma to byc z roku 2004
    kalendarzowego czy fiskalnego? Kiedy zaczyna sie i konczy rok fiskalny
    w Polsce? (to jest o tyle wazne, ze jesli nie jest to styczen to w
    roku fiskalnym na pewno nie przekroczylem tych magicznych 3kPLN, wiec
    to tez moglo by mnie "ratowac")

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo