    From: bejo <b...@s...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skad Urzad Skarbowy zna moje dochody?
    Date: Wed, 21 May 2008 12:42:51 -0700 (PDT)

    On 21 Maj, 21:20, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > tak
    > i właśnie w tej chwili wysyła informacje do Polski za rok 2004.
    > Miłego rozliczania podatku z odsetkami.
    No to super... czyli rozumiem, ze jak zarobilem pare gorszy na czyms w
    rodzaju Google Adsense i zaplacilem w stanach podatek 10% to i tak
    mnie beda scigac zebym wyrownal do 30% czy ile tam w kraju mamy...

    Moge prosic o jakiegos linka gdzie sie dowiem ile te odsetki wynosza i
    czy mam je sobie liczyc od kwoty w USD czy od kwoty w PLN, a jesli tak
    to jaki kurs?

    I jeszcze mialbym pytanko... z tego co wiem to jak sie ma dochody
    <3000PLN to sie podatku nie placi w ogole. Jesli bede mial za jakis
    rok <3000PLN to zaplace tylko kare za brak zlozenia deklaracji
    podatkowej? Te kary to jakas stadardowa wysokosc maja czy moze beda
    nizsze ze wzgledu na to ze moj dochod obecnie jest zerowy i jestem
    studentem?

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo