  • Data: 2007-10-11 11:40:38
    Temat: Re: Samochodowo-podatkowa łamigłówka :-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl wrote:

    > Zdatny to on zapewne był, ale do ruchu drogowego. Do podatków i EŚT zdatny
    > to on jeszcze nie był.

    Dlaczego nie?

    Oczywiście to żadna wyrocznia, ale konsultowałem tę kwestię w KIP przed
    wpisaniem do EŚT. Konsultantka porozumiała się z ekspertem i nie było
    przeciwwskazań. Przepisy też przejrzałem (może niezbyt dokładnie).

    Tak więc gdzie jest haczyk?

    > Z ciekawosci - a jaką wartość przyjąłes za wartość początkową?

    Było to przekazanie własnego środka trwałego na cele DG.
    Jako wartość początkową przejąłem wartość z faktury + akcyza.
    Następnie planowałem ulepszyć ŚT.

    Piotrek.