eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d. › Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
  • Data: 2007-08-13 19:22:40
    Temat: Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz napisał(a):
    > Widzisz. W (prawie) każdej profesji są takie przypadki. U mecenasów,
    > lekarzy, fizyków, psychików, ortodontów i logopedów.
    Wiem. Niby dlaczego przez pół ostatniej soboty przeleżałem pod
    samochodem upieprzony po łokcie? Nie - nie próbowałem zaoszczędzić,
    chciałem mieć wreszcie coś porządnie zrobione w samochodzie ;-)

    > Co do "porady podatkowej", to zawarłeś z doradcą umowę zlecenia, czyli
    > "starannego działania". Jak widać niedablstwo było wyraźne, zatem nie
    > było starannego działania. Możesz wystąpić o zwrot kasy z powodu
    > niewywiązania się z umowy ;)
    Dzięki. Niestety porada nie była udzielna na piśmie. Niby "doradca"
    potwierdził swoją wersję w mailu, ale to w sumie żaden dowód, a ta
    kobieta jest najwyraźniej typem człowieka, który nie przyznaje się do
    popełnionych błędów. A poza tym, to ona mi przecież nie doradzała, tylko
    tak sobie rozmawialiśmy :-D

    Maciek