eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
  • Data: 2007-08-15 23:12:41
    Temat: Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Ale tłumaczenie opisane przez Maćka średnio wyglądało.
    > Fachowiec, nawet wtapiający głupio na czymś co powinien wiedzieć,
    > mógłby się rozejrzeć "jak naprawdę ma być" - skoro akurat ta wiedza
    > o którą szło NIE wymaga dojścia do poufnych informacji z MF, prawda?
    Otóż to. Ja bym przełknął jakoś taką "pomyłkę", gdyby po moim mailu ze
    zwróceniem uwagi na to, że jej interpretacja przepisów nie zgadza się z
    interpretacją innych osób, napisała: "ooops, przepraszam, pomyłka,
    sprawdziłam jeszcze raz i rzeczywiście według przepisów, powinien pan
    zrobić tak i tak", ale niestety tak się nie stało. Wręcz przeciwnie -
    dla mnie przekaz tej pani był wyraźny: "spadaj, ja za takie pieniądze
    gościom z ulicy, to mogę najwyżej powróżyć z fusów, a nie doradzać".

    Maciek