eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d. › Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
  • Data: 2007-08-14 14:32:22
    Temat: Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@o...pl pisze:

    > No to ja też mam wyjątkowego pecha - trzech partaczy po kolei,
    > jeden nie umiał kpira wypełnić i pogubił papiery, drugi nie wiedział
    > nawet nie wiedział jaka jest podstawa prawna wystawiania rachunków
    > i faktur wewnętrznych, trzeci chciał żebym wyrzucił dokumenty i zrobił nowe
    > zamiast poprawiać... Wszyscy szczycili się tytułem "doradcy podatkowego".
    > Więc sorry, ale z moich doświadczeń wynika, że Pareto działa i tutaj
    > 80/20 albo i 90/10,
    > jeśli jesteś chlubnym wyjątkiem to chwała Ci za to.

    Ile mieli lat? Jak wyglądali? Ilu zatrudniali pracowników? Jak wyglądało
    biuro? Gdzie się znajdowało (w jakich "okolicach")? Czym jeździli? Ile
    kasowali za godzinę? Nie odpowiadaj. Nie interesuje mnie to
    Może zabrzmi to snobistycznie/burżujsko/bananowo ale to mogą być jakieś
    wyznaczniki "jakości" doradztwa