eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna) › Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
  • Data: 2011-06-20 17:38:22
    Temat: Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
    Od: "ewa" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elab" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:itn0rm$mlp$1@news.onet.pl...

    > nie musisz być vatowcem, jeśli będziesz sprzedawać tylko odzież to kasy/
    > drukarki fiskalnej też nie musisz mieć ( ale zapłata za przesłany towar
    > musi być za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy
    > oszczędnościowo-kredytowej )

    Dziekuje za odp, rozumiem ze po prostu wystarczy pelna ewidencja zaplat
    (wlansie poprzez konto bankowe - tam beda wplywac pienaidze czy to przelewem
    czy to przez platnosci Allegro..?) i wowczas nie obowiazuje mnie ta gorna
    granica 20tys. obrotu (dla 1roku dzialalnosci), po przekroczeniu ktorej
    trzeba zalozyc kase? I czy jesli nie bede Vatowcem to musze odprowadzac
    jakas "dodatkowa" oplate za ten towar z importu? Z tego co wiem, to towar w
    Anglii nie jest ovatowany.. i bede placic kwote netto, jesli dobrze
    rozumiem:) i sadzilam, ze tutaj w Polsce wymagane bedzie opodatkowanie tego
    sprowadzonego towaru..ale skoro mam byc zwolniona z podatku VAT chyba mnie
    to nie obowiazauje? Troche sie juz w tym wszystkim zamieszalam;/