eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna) › Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
  • Data: 2011-06-23 19:30:05
    Temat: Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-23, o godz. 16:14:45

    > Ale tylko obrotów podlegających pod kasę.

    Art. 111.2. W przypadku stwierdzenia, że podatnik narusza obowiązek
    określony w ust. 1, naczelnik urzędu skarbowego lub organ kontroli
    skarbowej ustala za okres do momentu rozpoczęcia prowadzenia ewidencji
    obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących,
    dodatkowe zobowiązanie podatkowe w wysokości odpowiadającej 30% kwoty podatku
    naliczonego przy nabyciu towarów i usług.
    W stosunku do osób fizycznych, które za ten sam czyn ponoszą
    odpowiedzialność za wykroczenie skarbowe albo za przestępstwo skarbowe, dodatkowego
    zobowiązania podatkowego nie ustala się.

    Nie ma tu nic o obrotach podlegających pod kasę - 30% "w
    plecy" wszystkich zakupów. Szczęście w nieszczęściu że dodali
    "zwolnienie" dla OF.

    Tomek