eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna) › Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
  • Data: 2011-06-24 06:06:18
    Temat: Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.06.2011 23:55), RD wrote:

    > I dlatego właśnie uważam, że posiadać kasę czasami warto - jest mniej
    > kłopotu, niż się jej nie ma.
    >
    > Kurcze, jeśli się nie zarabia, to się zamyka działalność.
    > A jak się robi obroty, sprzedaje się to, co podlega pod kasę - to się
    > ma kasę.

    Wyobraź sobie że jest obowiązek posiadania tachografu w samochodzie
    osobowym. Zwolnieni z niego są Ci, którzy nie podróżują poza kraje Unii
    Europejskiej, ale jak już ktoś się wybierze np. na Ukrainę (raz w życiu
    na wakacje), to musi założyć tachograf do końca swojej samochodowej
    działalnosci. Z obowiązkowymi konserwacjami, przeglądami i tak dalej.

    I teraz, ktoś Ci pisze "kurcze, jak się nie jeździ to się sprzedaje
    samochód" i "i dlatego uważam że posiadać tachograf czasami warto - jest
    mniej kłopotu niż jak się go nie ma".

    Dla jednego, wakacyjnego, wyjazdu!.

    p. m.