eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna) › Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
  • Data: 2011-06-23 21:55:19
    Temat: Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-23 14:26, mvoicem pisze:

    > Jest to argument za tym że przepisy kasowe są durne, niż że kasa nie
    > jest taka straszna.
    >
    > Problem z kasą bywa też taki, że ja - o profilu zupełnie niekasowym,
    > czasem mam potrzebę zrobić coś podlega pod kasę.

    I dlatego właśnie uważam, że posiadać kasę czasami warto - jest mniej
    kłopotu, niż się jej nie ma.

    Kurcze, jeśli się nie zarabia, to się zamyka działalność.
    A jak się robi obroty, sprzedaje się to, co podlega pod kasę - to się
    ma kasę.

    A jak chcesz dostarczyć jakieś CD dużemu Klientowi, a nie masz kasy -
    to kombinujesz tak, aby dostarczyć te materiały bez kasy.

    I tak - zgadzam się, że kasa sama w sobie jest problemem. Jej obsługa,
    pilnowanie raportów dobowych, liczenie, o koszcie początkowym i
    przeglądów nie wspomnę.
    Osobiście jednak, jak już wspomniałem, przekonałem się, że mniej
    problemów z pilnowaniem i stratą czasu mam, odkąd jest kasa, niż jak jej
    nie było. Tylko tyle i aż tyle.

    Nie muszę liczyć, ile to ja obrotu zrobiłem, czy w kolejnym roku ten
    rodzaj działalności będzie znowu zwolniony, pilnować przelewów, męczyć
    się z niesprzedanym telefonem... albo cd... albo "czy Płacę Z Allegro to
    Bank?" ;-)

    Mam wrażenie, że najwięksi przeciwnicy kasy to ci, którzy kasy nie
    mają i nigdy nie mieli. :-)