  • Data: 2003-09-30 09:19:39
    Temat: Re: Re: zalozenie firmy
    Od: "andrzej" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bądź> czekoladę, to czy w takim przypadku należałoby spisać umowę?

    > Tak i zarejestrować działalność w tym zakresie (dziewczyna).
    > Zabawne jest że akty prawne traktujesz jak literaturę i doszukujesz się w
    nich sensu :-)
    > Także pozdrawiam.

    Przecież cytowałem Ustawę, w której podane jest, że działalnością
    gospodarczą jest działalność zarobkowa wykonywana w sposób zorganizowany i
    ciągły ;-). Nawet kilkakrotne popilnowania dziecka, nie spełnia tego wymogu?
    A więc jak powinno się postępować w podobnych przypadkach?

    Pozdrawiam serdecznie, andrzej