  • Data: 2003-09-30 17:57:12
    Temat: Re: Re: zalozenie firmy
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "elena" <e...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Tuesday, September 30, 2003 7:04 PM
    Subject: Re: Re: zalozenie firmy

    > Przypomniałam sobie coś. Kilka lat temu prowadziłam pewną działalność
    tylko przez 2 miesiące (z założenia). Nie pamiętam dokładnie jakie
    formalności musiałam załatwić ale było to możliwe. Na pewno załatwiałam
    zezwolenie, założyłam KPiR, rozliczyłam się z podatku dochodowego.
    Rozliczenie było jednorazowe, po zakończeniu działalności , czyli po 2
    m-cach. A więc inna forma niż umowa zlecenie, o dzieło czy DG jest możliwa.
    Na sprzedaż jednorazową musisz mieć zezwolenie. Działaj :-)

    Zalozylas KPiR ? - zalatwialas zezwolenie ? - tylko nie moze, ze w ZUS-ie i
    Urzedzie Statystycznym nie bylas, bo nie uwierze.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl