  • Data: 2003-09-30 09:26:24
    Temat: Re: zalozenie firmy
    Od: "andrzej" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za udział w dyskusji. Jednak wiele pytań dalej pozostaje
    bez odpowiedzi ;-).

    Weźmy inny przykład. Powiedzmy, że jednorazowo chcę sprzedawać balony,
    lizaki lub cokolwiek innego na lokalnym festynie. W myśl Ustawy, taka
    jednorazowa działalność zarobkowa nie kwalifikuje się jako działalność
    gospodarcza. Mało tego, trudno sobie wyobrazić abym ze wszystkimi kupującymi
    ode mnie lizaki spisywał umowę. Czy taka sprzedaż jest prawnie zabroniona.
    Jeśli tak, to gdzie znajdę odpowiednie przepisy?

    Serdecznie pozdrawiam, andrzej