    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Date: Wed, 18 Apr 2007 14:59:37 +0200

    Dnia 18-04-2007 o 14:36:03 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > wiadomości news:

    > To znaczy jakich nie chcę?
    > Nie chcę żeby piekarz piekł chleb, mechanik naprawiał samochody,
    > hydraulik robił rury?
    > I zamiast tego ma to robić gość po 3 klasach podstawówki?

    A co mają 3 klasy podstawówki do tego?
    Czyżby pierwszy oficjalny grupowy Reglamentator :) ?

    > Tak być może, acz nie musi.
    > Zgłoszenie może iść z automatu.

    Po co robić coś żeby szło z automatu? Nie prościej nie komplikować?

    > Z założenia mają być wszyscy zrzeszeni, więc chyba logiczne że nie mają
    > mieć nieuczciwej konkurencji.

    No to skoro wszyscy mają być zrzeszeni to po co zrzeszać?
    Żeby namnożyć biurokracji, zwiększyć ceny i wprowadzić kolesiostwo ?

    > Albo ta konkurencja ma się mocno bać KOMUKOLWIEK się narazić.

    Faszysta, socjalista czy maoista?

    > Tylko sensu brak.

    W czym brak sensu? W sytaniu fachowca czy jest zrzeszony?
    Jeśli nie umiesz spytać to nie zakładaj że inni też nie umieją

    > Na rynku wykonawcy chroni się jego klietnów, tak jak na rynku pracodawcy
    > chroni się pracowników.
    > I odwrotnie.

    Klientów chroni tylko rynek klienta, nie dziwota że mamy realny socjalizm
    skoro ludzie takich podstawywch rzeczy nie rozumieją.