  • Data: 2006-04-15 17:46:30
    Temat: Re: Rachunek od zwolnionego z podatku VAT
    Od: " Darek D." <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Panie, ale jakbym te wszystkie przepisy znał to bym z zarządzaniu ruchem
    > siedział a nie piechotą chodził, jakie czerwone, moim zdaniem jest zasadne
    > zastanawianie się czy przechodzenie na zielonym swietle jest możliwe" ;)
    > Zauważ że coś takiego napisałeś.

    Muszę Cię niestety zmartwić, nie zauważyłem..., a wręcz przeciwnie, twierdzę,
    że sens mojej wypowiedzi był zgoła inny ;)

    > Czy ty znasz pojęcie RACHUNKU i gdzie jest w prawie zdefiniowane?
    > I w którym miejscu jest lista rzeczy które wolno wpisywać do KPiR?
    > Poważnie pytam - no bo chyba nie polegasz TYLKO na gazetowych
    > dywagacjach?

    Bardziej zasadne jest poleganie na gazetowej jak to nazwałeś dywagacji,
    popartej źródłami i podpisanej z nazwiska, gdzie także wiarygodność
    specjalistycznej prasy autor i redakcja kładzie na szali, niż na anonimowych
    wypowiedziach w stylu: "a dlaczego by nie"...
    Nie uważasz?...

    I co to ma wspólnego z moim pytaniem, w którym nie chodzi o to czy można
    naprawę jako taką, wliczyć w koszty, tylko o możliwość wliczenia kwoty
    widniejącej na wystawionym przez serwis nieVATowskim rachunku?

    > Weź, RAZ przeczytaj w przepisie. podatki.pl (darmowa rejestracja),
    > infor.pl,... google zapoda sporą listę :)

    Odpowiedź naprawdę godna grupowego specjalisty...

    > Dowodzą jedynie że jesteś podejrzewany o wystawianie pułapki dla
    > grupowiczów. Że znalazłeś interpretację/zapis/wyrok zaprzeczający
    > czemuś co wszyscy uznają za oczywiste - bo tak zapisano w przepisie
    > (że jest oczywiste).

    Tutaj wszyscy wyznają spiskową teorię dziejów, czy tylko nieliczni? ;)

    Pozdrowienia!