  • Data: 2006-04-18 22:40:46
    Temat: Re: (OT) Rachunek od zwolnionego z podatku VAT
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Z powodu... - jak zawsze o KONKRETY mi tylko chodzi.
    > Czy to można już podciagnąć pod goźbę karalną?!
    > Przepraszam ale słowo "Ty" zwracając się na piśmie do innej osoby,
    zwyczajowo
    > rozpoczynamy WIELKĄ LITERĄ.

    Chłopie, idź jeb..ji się głową o mur ze dwa razy, moze wtedy przejrzysz na
    oczy. Jesteś z Samoobrony czy jakiejs innej bandy?
    "Gotfryd Smolik news" jest tu od zawsze (przynajmniej ja widzę tego
    człowieka od chyba kilku lat). Wiele osób traktuje jego słowa jak słowa
    porządnego doradcy skarbowego :) I co jak co, ale przypieprzanie się do
    niego jest co najmniej nie na miejscu. To tak jakbyś jako nastolatek
    pyskował do starszej osoby (mądrej i normalnej!). Troche szacunku do
    "starszyzny"! No chyba że chcesz zeby Twoje posty pozostawały bez odpowiedzi
    (lub odpowiadały osoby z poziomem Twojej wiedzy).

    Masz czarno na białym napisana odpowiedź na swoje pytanie. I naprawdę: jeśli
    nie chcesz tego zrozumieć, to nie zrozumiesz! Spróbuję inaczej ci
    odpowiedzieć - może to zrozumiesz: CO NIE JEST ZABRONIONE, JEST DOZWOLONE.

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl