  • Data: 2006-04-15 18:26:31
    Temat: Re: Rachunek od zwolnionego z podatku VAT
    Od: " Darek D." <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Hello Darek,
    >
    > Saturday, April 15, 2006, 6:48:15 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jesteś naturalnym blondynem?

    Mama nie mówiła Ci, żebyś na czas pisania postów, chował lustro i patrzył w
    monitor...

    Żeby to napisać musiałem się położyć, tak niski jest poziom Twoich postów.

    Ale to standard, że na każdej grupie zawsze znajdzie się jakiś troll!

    Grunt to go nie karmić, czyli nie pisać odpowiedzi, co też z tym postem
    wprowadzam w życie!

    Pozdrawiam Cię i mam nadzieję, że kiedyś wynajdą odpowiednie lekarstwo na
    trapiąca Cię chorobę i nie będziesz musiał decydować się na amputację.

    Pozdrawiam Cię chłopcze i życzę Ci pogodnych Świąt!