  • Data: 2007-06-30 16:07:20
    Temat: Re: Pytanie z handlu
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 14:49:37 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tak wKwestiiFormalnej, to coś zeżarło pliterki w cytacie
    > z mojego postu!

    TO się już na szczęście nie powtórzy! ;)

    > Ufff.... :)
    ;p

    > Przecież to jest normalne, że firma prowadząca komis samochodowy
    > od czasu do czasu dokonuje normalnego autohandlu, nie widzę
    > powodu dla którego nie mogliby z rzadka poskładać z części
    > samochodu (komu by się chciało użerać z homologacją :>)
    > albo właśnie części wyprodukować :)

    Ale poczekaj! Ty mówisz o poskładaniu z części, to JEST produkcja, ale
    rozebranie na części nią być nie może!

    > Czepiasz się na tej samej zasadzie, jakbym postanowił np. sprzedać
    > pietruszkę - też nie mam handlu "rolniczego" we wpisie EDG, i co,
    > świat by się zawalił? ;)

    eee.... toż to nie to samo :)
    a ta pietruszka, którą handlujesz, to co? uchodowana przez Ciebie? ;>

    > E tam.
    > Jak ktoś kupuje *samochody* a sprzedaje *części* to zdecydowanie
    > nie jest to handel. Fakt że jest to działalność uboczna o małym
    > udziale jest... uboczny!

    No co Ty?! Samochód składa się z części przecież. Rozkładając go ja ich nie
    produkuję tylko wyodrębniam.
    Wiesz, gdybyś z części samochodu złożył na ten przykład rower, to by to
    była produkcja, ale tak? Ja tam ciągle mam wątpliwości...

    Zerknijmy może do PWN, co?
    Znaczenie słowa produkcja: <<zorganizowana działalność mająca na celu
    wytwarzanie jakichś towarów, usług lub dóbr kultury>>

    To co? Wytworzyłeś części? ;> Kupiłeś surowiec i poskładałeś?
    Nie dam się przekonać w tej kwestii! :D

    > Y tam, jak to pisują: "grupowicz dostaje czasami odpowiedź na to
    > o co pyta, a nie na to o czym myśli"!
    > Przede wszystkim nadzieńdobry nie napisał jak się rozlicza, i czy
    > owa gospodarka magazynowa mu do podatku jest potrzebna, bo być
    > może pytanie jest NTG ;)

    I tu mamy całe clou! :)

    > pozdrowienia:
    > To zrobimy pętelkę!
    > goto pozdrowienia

    To ja się wyłamię i tym razem zamiast pozdrowić, prześlę wyrazy szacunku!
    Może być?

    z poważaniem,
    Jagna :)