    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o kopie FV.
    Date: Thu, 20 Nov 2003 17:35:33 +0100

    On 2003-11-20 16:26, 328.28.00 wrote:
    > Użytkownik Catbert napisał:
    >
    > [...]
    >

    > No ale przeciez kopie kopii ktora dajesz do ksiegowosci masz nie podpisana.

    Tak, ale to, co wysłałem klientowi ma datę pewną (książka nadawcza z
    opisem, dziennik korespondencji etc.), wzmacniam to potem jakimś pismem,
    w którym wymieniam stan istniejący, tym razem ZPO.
    Ważne, że dochowałem należytej staranności w stosunkach danego rodzaju,
    przynależnej profesjonalistom.
    Faktura niepodpisana leży i czeka, kiedy przyjdzie ta "podpisana".
    Jest zaewidencjonowana, VAT odprowadzony - kolejne mają numerację, która
    uwzglednia istnienie tej faktury.
    To nie Twój problem, że ktoś nie podpisał.

    Problem to jest, jak ktoś nie upoważnił, a Ty piszesz "Upoważnienie" -
    pindy z controli potrafią nawet powiedzieć, że pod każdą fakturę kopię
    upoważnienia podpiąć należy, bo jak nie, to źle, bo cośtam. Więc niech
    ci do głowy nie przychodzi pisać, jak nie masz, np. na zamówieniu.

    Problem to jest jak klyent nie płaci a nie odsyła podpisanej, bo leci
    sobie w kulki i rżnie głupa, że faktura zaginęła.

    Pzdr: Catbert