  • Data: 2003-11-20 22:24:06
    Temat: Re: walne zgormadzenie wspolników spolki z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-20 22:48, Małgorzata Przybysz wrote:
    > Catbert <v...@w...pl> wypłodził(-a) :

    > czyli radzisz aby bylo zgromadzenie nadzwyczajne po prostu bylo to na
    > posiedzeniu zgromadzenia wspolników ale nie zostalo to dopisane na tym
    > protokole a mozna zawsze ich zebrac telefonicznie i zrobic nadzwyczajne a
    > strata ma byc pokryta z zysku i nie ma kapitału zapasowego spólki.

    Po zastanowieniu chyba bym nie zwoływał nowego, odszczekuję, co napisałem.
    Problem, jak dopisać do protokołu, który leży w sądzie.
    Może sporządzić to jako osobną uchwałę i po prostu załączyć, tak, jakby
    się zapodziała? - takie rozwiązanie wydaje się możliwe, jako osobny
    dokument p.t. "Uchwała zwyczajnego .... w sprawie pokrycia straty" - sąd
    wydaje sie sugerować taką możliwość. Z tą sama datą.

    Trochę tak, że wspólnicy się zgromadzili, zrobili, co trzeba, a pokrycie
    straty potraktowali jako osobny problem, ale obsłużony. Trochę głupio
    wygląda, ale może sąd zaakceptuje.
    Głupio, bo jeżeli w uchwale zgromadzenia (tej co leży w sądzie) są
    formułki, że "po rozpatrzeniu porządku obrad i powizięciu uchwał
    zgromadzenie zakończono" a tu buch jeszcze jedna uchwała.

    Jeżeli zaniesiesz inny, rozszerzony tekst (jakby do "zastapienia"
    tamtego) , to nie wiem jak go traktować - uzupełnienie? Masz wtedy dwie
    uchwały o róznej treści - tak raczej bym nie zrobił.

    > w zarzadzeniu sadu byla adnotacja zeby przeslac uchwale zgromadzenia
    > wspolników o pokrycie stary i mamy to zrobic w ciagu 7 dni a przeciez
    > zwyczajnego to trzeba specjalne procedury.

    Możesz nie czekać, aż listy dojdą - jeżeli zastosujesz opcję z
    "dołaczeniem" uchwały - to wogóle zbędne zwoływanie - zgromadzenie było,
    uchwała się "zapodziała" w drodze do sądu.

    > jestem tam ksiegowa a nie jakims prawnikiem mielismy takiego jednego to tak
    > nas porobil ze mi sie juz nie chcialo na ten temat mowic.

    Zgromadzenia powinien zwoływać zarząd, dlatego pytałem i to on powinien
    zadbać o meritum zgromadzenia - prawidłowość zwołania, właściwy porządek
    etc.

    Ja jestem jednoosobowa z o.o. a mimo tego sprawdzam obecność na
    zgromadzeniach (tzn. sam sprawdzam, czy jestem) - ale poleconych sobie
    nie wysyłam - chociaż pewności nie mam, czy nie powinienem.

    Pzdr: Catbert