  • Data: 2003-11-22 20:50:06
    Temat: Re: walne zgormadzenie wspolników spolki z o.o.
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz) szukaj wiadomości tego autora

    Catbert <v...@w...pl> wypłodził(-a) :

    > Myslę, że pomysł dobry - uchwała została powzieta, ale nie została
    > zaprotokołowana, więc wspólnicy zgromadzili sie ponownie, by ją, jak
    > to ładnie ujęłaś, zatwierdzić. Dla mnie byłoby OK - natomiast sądy
    > mają różne wymagania - i na dobra sprawę nie ma jednoznacznej
    > odpowiedzi.
    >
    > Spotkałem się juz z takimi kwiatkami, jak próba zatwierdzenia bilansu
    > z przed 5 lat, pomimo, że uchwała zatwierdzająca jest w sądzie
    > (sfałszowana, podana nieprawdziwa liczba wspólników) - że jednoznaczne
    > stwierdzenie, jak być powinno nie wydaje mi się możliwe.

> [...]

    Rozmawialam ze znajomym, ktory siedzi w roznych przepsiach prawnych ze
    nalezy zwolac zwyczajne zgromadzenie wspolników
    ale z dolaczeniem dopiski ze wspolnicwy wyrazaja zgoda na odbycie sie
    zwyczajnego zgromadzenia wspolników mimo ze uplynal termin 6 miesiecy od
    jego odbycia sie i jeszcze dodal ze nie mozna tego podwazyc bo jest do
    wyrokami NSA poparte

    gosia

    --
    Zaloz prywatne forum: