  • Data: 2003-11-21 17:16:09
    Temat: Re: walne zgormadzenie wspolników spolki z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-21 17:42, Małgorzata Przybysz wrote:
    > Catbert <v...@w...pl> wypłodził(-a) :
    >
    > a nie zrobic nadzwyczajnego zgromadzenia wspolników dotyczacych tej uchwaly
    > i dolaczyc wyjasnienie ze d sadu ze taka uchwala zostala zatwierdzona ale
    > brak bylo adnotacji w protokole totez zwolano jeszcze raz posiedzenie tej
    > uchwaly a by tylko zatwierdzic taka uchwale

    Myslę, że pomysł dobry - uchwała została powzieta, ale nie została
    zaprotokołowana, więc wspólnicy zgromadzili sie ponownie, by ją, jak to
    ładnie ujęłaś, zatwierdzić. Dla mnie byłoby OK - natomiast sądy mają
    różne wymagania - i na dobra sprawę nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

    Spotkałem się juz z takimi kwiatkami, jak próba zatwierdzenia bilansu z
    przed 5 lat, pomimo, że uchwała zatwierdzająca jest w sądzie
    (sfałszowana, podana nieprawdziwa liczba wspólników) - że jednoznaczne
    stwierdzenie, jak być powinno nie wydaje mi się możliwe.

    Pzdr: Catbert