  • Data: 2003-08-10 23:00:38
    Temat: Re: Pytanie.
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    złodziej podatków wrote:
    > Czy nie uwazacie ze juz najwyzszy czas z tym wszystkim cos zrobic (...)

    Wybacz, ale gdzie się nie obejrzę, tam to samo mówią/piszą. Tylko jak na
    razie nic z tego nie wynika :((

    > Jezeli jakis kretyn umozliwil takie dzialania to niech ponosi
    > odpowiedzialnosc.

    Od lat mówię i piszę, że w ślad za otrzymanym kawałkiem władzy powinna
    iść odpowiedzialność. Konkretna, osobista, majątkowa.
    Tylko jak sobie wyobrażacie głosowanie nad wprowadzającym taką
    odpowiedzialność aktem prawnym? U władzy mamy od lat pazerne hieny ale
    one też swój jakis tam rozum mają i nie wyobrażam sobie, aby uchwaliły
    coś, co będzie stryczkiem na ich szyje choćby nie wiem jak liczne i
    mocne grupy lobbowały za takim przepisem.
    NIestety, w Polszcze mechanizmy demokratyczne niespecjalnie się
    sprawdzają - pozostają latarnie a na TEN mechanizm nasze społeczeństwo
    jest JESZCZE zbyt mało zgnojone.

    > Dysponujemy potezna bronia nawet nie zdajac sobie z tego
    > sprawy.
    Rozwiń wątek bo mam nadzieję, że nie masz na myśli strajku sklepikarzy...

    > Jednym slowem chce zaproponowac zrzeszenie sie i przeprowadzanie
    akcji polegajacej na
    > zamknieciu ( zamykaniu ) zakladow na okreslony czas.

    Wiesz co, to ja już bardziej realnym widziałbym strajk włoski. Jak to
    sobie wyobrażasz? Pozamykamy sklepiki na wtorek? To ludzie pójdą do [tu
    wstaw swój ulubiony hiper****].

    > Dla nas internet
    > bedzie nasza najwieksza sala konferencyjna,
    To się może udać

    > I prosze pokazac mi tego polityka ktory odwazy sie zlekcewazyc kilka milionow
    > potencjalnych wyborcow.
    Pojedynczo czy czwórkami przedstawiać ????

    > Na poczatek mam
    > propozycje aby doprowadzic do tego ze o wszystkich zmianach w przepisach
    > podatkowych bedziemy informowani przez rozliczajace nas US.

    Naprawdę tego chcesz? Naprawdę chciałbyś zobaczyć szybciutko powstające
    siedziby Wydziałów D/S Informowania Podatników zapełniające się
    kolejnymi kolesiami kolesi?? Naprawdę CHCESZ ZA TYO PŁACIĆ???? To Ty
    może jakimś skarbowym Wallenrodem się okażesz??!?!!!
    Jakby to miało wejść w życie to wolałbym szczerze mówiąc jakiś
    centralnie opracowywany biuletyn, który oprócz zmian w przepisach
    zawierałby także orzecznictwo i treści wytycznych kierowanych do US.

    > Prawie kazdy z nas zostal zmuszony do zakupu komputera, wiec niech te
    > komputery posluza dodatkowo do szczytniejszego niz tylko rozliczanie ZUS-u
    > celu.
    ??
    Znowu - chcesz uszczęśliwiać kolegów, którzy jeszcze nie korzystają z
    Netu a zostaną do tego zmuszeni w drodze decyzji administracyjnej?
    A wiesz, że najbardziej bezbronni dalej pozostaną wtedy ci sami??

    > Z niecierpliwoscia bede czekal na opinie o pomysle i te negatywne no i
    > pozytywne tez mam nadzieje.

    Kwestia internetowego forum małych przedsiębiorców jest bardzo ciekawym
    pomysłem, szkoda że okraszonym populistycznymi hasłami, którymi karmią
    nas ostatnio wszystkie odmiany politycznej nierogacizny.
    Ale w miarę moich skromnych możliwości deklaruję pomoc i trzymam kciuki :))

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =