  • Data: 2003-08-12 16:23:40
    Temat: Odp: Pytanie.
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bh8ftb$f0k$...@n...news.tpi.pl...
    > (..)
    > nas
    > by
    > nas

    Widocznie nie bylo to wiele warte jezeli malo kto o tym wie. Jak pisalem
    siedze w interesie od 15 lat ale nie slyszalem o jakiejs ogolnopolskiej
    organizacj zrzeszajacej prywatnych przedsiebiorcow. Mam na mysli takich jak
    ja. Czyli zatrudniajacych po kilka osob lub wcale. Moze z wjatkiem PKPP, ale
    jak wspominalem mnie nawet nie stac na skladke do nich. A poza tym tam sa
    ludzie ktorzy potrafili uwlaszczyc sie na panstwowym. Mieli takie dojscia i
    mozliwosci. I nasze problemy dla nich sa smieszne.
    Oni nawet upadajac wychodza z tego z potezna kasa pomimo ze w firme nie
    wlozyli nic lub prawie nic. Znam kilku takich. Jeden za 100.000 zl. w roku
    1989 stal sie wlascicielem ogromnych zakladow miesnych ktore natychmiast
    zostaly zlikwidowane i dzis zarabia kase na wynajmie hal na magazyny.
    Wartosc ksiegowa zakladow w chwili sprzedazy wynosila ponad 46 mln zlotych.
    Ale czego uklady nie moga.