  • Data: 2003-08-11 13:22:16
    Temat: Re: Pytanie.
    Od: "jz" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MT" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bh845c$6pn$1@news.onet.pl...
    > Wiecie mi nie chodzi o to, że trzeba dużo pracować!!
    > To nie jest problem, troche większym jest to, że w zasadzie pracę można
    > znaleźć tylko w W-wie.
    > A to jest cały dzień poza domem, bo trzeba dojechać!!
    > Chodzi mi o to, że w zasadzie w naszym kraju ludzie którzy nie posiadają
    na
    > początku kapitału nie mogą wykazać się żadną inicjatywą.
    > Pozdrawiam
    > Monika

    Ludzie, tylko w knajpie przynoszą wszystko na tacy a i tak trza coś
    zapłacić...

    Tu często pojawiają się posty: "zainwestuje ......zł proszę o propozycje".

    Napisz na czym i w jakim czasie chcesz zarabiać, ilu tam u Ciebie
    potencjalnych klientów, ile oddasz człowiekowi jak Ci da tę swoja kasę na
    start interesu. Powiedz też jakie są szanse powodzenia. Jeśli to co na Tobie
    zarobi będzie większą kwotą niż lokata w banku masz szanse że Ci pożyczy i
    już jesteś biznes planem , który ma finansowanie na prowadzenie
    działalności.

    Inna sprawa, ze np taki ZUS strasznie pogarsza rentowność :)

    jz

    --
    Jarek
    GG: 4684035