  • Data: 2003-08-11 16:21:15
    Temat: Re: Pytanie.
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (..)
    > Poniewaz nie doczytalem sie zadnej konstruktywnej propozycji a nie
    > mam zamiaru odpuszczac, jestem zmuszony sam z takowa wystapic. Sa wsrod
    nas
    > ludzie ktorzy zajmuja sie tworzeniem stron internetowych. Moze warto bylo
    by
    > zrobic cos dla nas. np. www.dg.pl gdzie mogli bysmy wypowiadac sie na
    > interesujace wszystkich tematy.
    > Wszyscy ktorzy maja chec podjecia dzialan moga zglosic swoj akces na moj
    > adres poczty elektronicznej. Prosze o powiadomienie znajomych i znajomych
> [...]

    Jeśli koniecznie chcesz działać to przypominam sobie, że jakiś
    czas temu pewną podobną ogólnopolską i oddolną inicjatywę bardzo
    zachwalał Bratkowski w Rzepie.
    Może więc zamiast organizować coś nowego zorientuj się co już
    jest i ile to warte.
    Niestety linka nie mam teraz pod ręką a archiwum Rzepy zrobiło
    się płatne więc na razie szukanie sobie odpuszczę.

    Pix