  • Data: 2011-12-29 11:33:35
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 11:40, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > No to teraz jest przezabawne :).
    >
    > Ty prowadzisz normalną działalność gospodarczą, ale robisz jakieś jaja z
    > umowami o dzieło i wypełnianiem pitów za kupujących ...

    przezabawnie jak pierdzieli na grupie ktos kto nie ma pojecia o czym
    mowi.
    Dochod taki moze byc w kazdej chwili zakwestionowany bo nie jest to
    dochod z DG. (wkleilem juz dokładne wyjasnienie)
    Dlatego aby bylo wszystko ok musi byc kwalifikowany pod dochod z praw
    majatkowych. A wtedy trzeba to z musu rozliczyc jak pisalem.