  • Data: 2011-12-29 13:18:10
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (29.12.2011 14:02), Przemyslaw Rokicki wrote:
> [...]
    [...]
    > zerknij do moich wczesniejszych postow w tym watku, zamiescilem
    > wyjasnienie z interpretacji.

    Zerknąłem. Nie ma tam nic o tym że musisz tak robić jak robisz.

    > Tam jest napisane czemu taki dochod nie mozna zakwalifikowac do
    > dochodu z działalności gospodarczej.

    Przyznałem Ci w poprzednim poście rację. Nie można. Ale to co robisz, to
    tak jakby moi najemcy mieli za mnie odprowadzać zaliczki na PIT-4 z
    tytułu mojego dochodu z najmu (a ja im co miesiąc rachunki za to ...)

    > Mnie tez sie nie podoba placenie zaliczki przez nabywce.

    No patrz Pan ...

    p. m.