eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna › Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
  • Data: 2013-04-16 07:38:11
    Temat: Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wystukał, co następuje:

    > to ze go stac nie znaczy ze robi przekrety.
    > Ale jak go stac to warto sprawdzic czy US tez wie, ze go stac.

    US grzecznie widzi roczny dochód na PIT. Jeżeli to co tam, byłoby mniejsze
    to w sumie można by się czepić?

    > Skoro ojciec (formalnie) wydal powiedzmy na to 20 tys, a na jego koncie
    > bankowym 20 tys wyplywu nie widac, to skad je wzial?
    > W zadnym PIT 20 tys dodatkowego dochodu nie wykazal.
    > jakas kontrole warto by wszczac :)

    W sumie sytuacja jak wyżej - skoro ojcec deklaruje x dochodu w roku to co ma
    do tego arbitralny wpływ na konto bądźjego brak? Przykład z czapy - w PIT
    jest 500k PLN (uuuu, pomażyć można ;p), zakupił w auto za ułamek tego --
    jaką podstawę ma US do wnikania? :)

    racja, dzięki :)