    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przelew za fakturę na rachunek pracownika
    Date: Thu, 20 Oct 2011 07:55:56 -0500

    On 10/20/2011 1:20 AM, Piotrek wrote:

    > To oczywiście prawda co napisałeś.
    >
    > Ale z drugiej stawiam dolary przeciwko orzechom (oops! czy aby nie
    > będzie tu sankcji z ustawy hazardowej?), że jak weźmiesz pierwszego
    > lepszego wybrańce narodu z Wiejskiej (znaczy się przeciętnego posła) to
    > nie będzie kumał nawet połowy ustaw w sprawie których głosował.
    > A wymaga się, ażeby to prawo znali i stosowali przeciętni ludzie.

    Poseł nie ma znać całości ustaw na pamięć. To nie prawnik z 20 letnią
    praktyką.

    Ustaw nie przygotowują posłowie, tylko całe sztaby ludzi znające się na
    tym co robią. Posłowie tylko przyciskają przycisk.

    CO do znajomości prawa przez przeciętnych ludzi. Nie musisz znać całego
    prawa. Wystarczyłoby abyś pobieznie wiedział, że coś takiego może być i
    wiedział gdzie znależć szczegóły. A tego można nauczyc w szkole.
    Niestety się tego nie robi.

    > Już nie mówiąc o tym, że jak dzwoniłem do KIP czy innego US to "na 2
    > konsultantów były 3 opinie".

    Czy jak potrzebujesz porady prawnej idziesz do sekretarki w sądzie czy
    do prawnika?

    To po co dzwoniłeś do pani w US zajmującej się przyjmowanie papierków w
    okineku? Zadzwoń do doradcy podatkowego. Dostaniesz konkretną poradę na
    piśmie i jeszcze z odpowiedzialnością za wady.

    No fakt sprawa może nie była zbyt
    > standardowa (opodatkowanie w Polsce z tytułu "mania" udziałów w
    > amerykańskiej LLC), ale w końcu dzwoniłem do ekspertów. C'nie? ;-)

    no właśnie nie od ekspertów dzwoniłeś.