  • Data: 2006-09-22 22:13:10
    Temat: Re: Prowadzenie DG pod różnymi nazwami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Sep 2006, § Jerry § wrote:

    > Tylko czy nie ma obowiązku wpisywania na fakturach danych firmy zgodnie z
    > wpisem do ewidencji ?

    Tak.
    Ale widzisz gdzieś zakaz umieszczania na f-rze również gwarancji,
    dowodu zapłaty, pokwitowania odbioru, reklamy firmy, życzeń
    noworocznych czy jeszcze jakiegoś innego "pomysła"?
    AFAIR z wszystkim ww. się spotkałem :)

    > Czy w drugiej linni danych firmy na fakturze może
    > figurować dowolny wpis ?

    "przypominamy że w razie niezapłacenia w terminie płatności
    przekazujemy do windykacji firmie X.Y. GROŹNE WEZWANIA"?
    IMO może być :)
    Spotkałeś się czymś takim jak "marka"?
    Jest sobie firma, powiedzmy HP. I marka, powiedzmy COMPAQ.
    Nie ma takiej firmy, fakt że była - ale to przypadek że
    taki przykład wybrałem. Idzie o zasadę - sprzedaży często
    dokonuje się pod *marką*, natomiast firma musi byc ujawniona,
    i to prawda - ale jedno drugiemu przecież nie zaprzecza.

    pzdr, Gotfryd