  • Data: 2006-09-24 14:22:38
    Temat: Re: Prowadzenie DG pod róşnymi nazwami
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Aretkka wrote:
    [...]
    > Myślę, że nie masz się czym martwić, urzędniczka "przegięła" w tej
    > kwestii.

    Nic nie przegięła. Z uporem godnym lepszej sprawy opierasz się wiedzy
    przytaczanej przez wielu grupowiczów że firmą przedsiębiorcy jest:

    1. w przypadku DG: nazwa skrócona + imie i nazwisko, czyli:
    Brumbrum Jan Kowalski

    2. w przypadku SC: nazwa skrócona, dopisek s.c i nazwiska wspólników, czyli:
    Brumbrum s.c. Jan Kowalski, Ewa Malinowska

    3. W przypadku s.j.: nazwa skrócona, dopisek s.j i nazwiska wspólników,
    czyli:
    Brumbrum s.j. Jan Kowalski, Ewa Malinowska

    4. W przypadku z o.o. S.A i tak dalej, tylko nazwa skrócona i dopisek (z o.o
    lub S.A.), czyli:
    BrumBrum z o.o. lub BrumBrum S.A.

    oczywiście są też inne formy prowadzenia przedsiębiorstw, ale wymieniłem
    tylko te najbardziej znane.

    p. m.