  • Data: 2006-09-22 14:11:28
    Temat: Re: Prowadzenie DG pod różnymi nazwami
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-09-2006 o 15:51:48 Gab <g...@p...onet.pl.invalid>
    napisał:

    > t spod adresu <r...@o...pl> wys?a?(a):

    > To raczej Ty pope?ni?e? b??d. A je?li przyjdzie Ci do g?owy uwa?aae si? za
    > niewinnego to b?dziesz musia? to udowodniae :-)

    Dalej nie mogę znaleźć rozporządzenia, ale poradniki mówią tak:

    http://www.twoja-firma.pl/artykuly/1,zakladanie-dzia
    lalnosci-gospodarczej.html

    Do tego z UoSG:
    "
    Art. 7c. (6) Organ ewidencyjny wydaje decyzję o odmowie wpisu, jeżeli:
    1) zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nieobjętej przepisami
    ustawy,
    2) zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały
    usunięte w wyznaczonym terminie,
    3) prawomocnie orzeczono zakaz wykonywania określonej w zgłoszeniu
    działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę.
    "

    Punkt 2 - czy taki błąd jest błędem formalnym czy też nie? Bo jesli jest
    to powinni odmówić rejestracji.