  • Data: 2006-09-22 17:13:39
    Temat: Re: Prowadzenie DG pod róşnymi nazwami
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli to co napisałem ma sens to wtedy nazwa trktowana jako nazwa
    > dodatkowa
    > czyuli ozdobnik firmy właściwej(czyli imienia i nazwiska) powinna byc
    > chyba pusta?
    >
    > pozdrawiam
    Słuchaj, w rubryce "nazwa firmy" wpisujesz to, co Ci sie najlepiej podoba. I co
    według Ciebie jest ładne, przysporzy Tobie klienteli, czasem nad nazwą debatuje
    cała rodzina , no i.... dyskusjom nie ma konca. A czasem, uważasz, że nie
    potrzebne Ci różniste otoczki i w nazwie wpisujesz np. tylko swoje nazwisko.
    Samo nazwisko. I to też jest oki. Pozdrawiam Areta