  • Data: 2006-09-22 15:57:44
    Temat: Re: Prowadzenie DG pod różnymi nazwami
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "§ Jerry §"
    > Bardzo proszę o poradę !!!
    > Pzdr - Zino

    Ja jestem na etapie dokladnie przerabiania takiego samego problemu.
    Mialem firme, konkretnie bar i nazwa mojej firmy
    brzmiala Bar "X" Jan Kowalski.
    Po 2 latach poszerzylem dzialanosc o sprzedaz komputerow i
    sprzedawalem pod nazwa jak wyzej (wiem troche to smieszne - kupowac
    komputer w barze :))
    Ale obecnie jestem na etapie otwarcia autokomisu, wiec
    o ile zakup komputera w barze - byl do przyjecia, o tyle
    zakup samochodu - juz bylby conajmniej dziwny :)
    Wiec, w UM zmienilem nazwe firmy na
    "NAZWA WYMYSLONA" Jan Kowalski, siedzibe
    firmy zmienilem z adresu 'barowego' na adres domowy.
    I tak faktury z baru, komputerow, komisu - jak i pelne rozliczenia
    wykonuje jako "NAZWA WYMYSLONA" Jan Kowalski.
    Ale nazwa Baru pozostala nadal bez zmian - tyle, ze ona nigdzie nie widnieje
    poza szyldami na lokalu i wpisie w ksiazce telefonicznej (w TPSA mozna sie
    dogadac!)
    Komis bede otwieral tak samo. Autokomis "NAZWA WYMYSLONA" Jan Kowalski i
    juz...
    Jest dobrze dla US, bo wszystko widnieje tak samo - a jak mam na szyldach
    chyba nie powinno
    nikogo interesowac.
    Pozdr.