    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prowadzenie DG pod róşnymi nazwami
    Date: Fri, 22 Sep 2006 17:31:51 +0200

    Dnia 22-09-2006 o 16:59:45 <a...@p...onet.pl> napisał:

    > ---------
    > Uff, takie dylemata, nie na mój czas netowy:-)). Ale Jerry miał problem,
    > z tym,
    > że działalność wykonuje pod nazwą firmą. Więc nazwą firmy może być Imię i
    > Nazwisko własciciela ( chociaż nie tylko) Pozdrawiam Areta

    Dla mnie to istotne akurat bo jesli miałem wpisać "imie nazwisko: XXXX
    YYYY" a niżej "nazwa: ZZZZ XXXX YYYY"
    to mam błędny wniosek bo w nazwie podałem samo ZZZZ. Tyle że UM mnie
    zarejestrował więc się zdziwiłem
    bo skoro takiego byka walnąłem to powinni odrzucić wniosek do czasu
    poprawienia.

    Fakt faktem że wystarczy aby firmą był sam XXXXX YYYY i wtedy na papierze
    firmowym w rogu może
    wpisać co mu się podoba - PIEKARNIA, CZYSZCZENIE SZAMBA, AGENCJA
    TOWARZYSKA - i nikt nie będzie się
    mógł przyczepić