  • Data: 2008-07-30 14:47:27
    Temat: Re: Problem z weryfikacją euroNIP
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 14:39, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś się pobawił trochę w weryfikację europejskich numerów NIP?
    > Z tego co widzę, służy do tego stronka:
    >
    > http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.d

    Ano

    > I mam zagwozdkę... NIP jednego z klientów zwraca odpowiedź "NO, invalid VAT
    > number". Będę to wyjaśniał... ale ciekawsze jest to, co zwraca dla numeru:
    >
    > DE811879011
    >
    > System busy: Too many requests. Please re-submit your request later.
    >
    > Ki diabeł? :)

    Cos im sie zacielo? Ta stronka linkuje na goraca do baz krajow
    czlonkowskich.
    Sprobuj wygrzebac bezposrednio baze niemiecka, gdzies kiedys ja
    namierzylem.

    > Czy urzędy skarbowe korzystają z tej samej bazy - a konkretniej, czy z faktu
    > że dany numer nie daje się zweryfikować przy pomocy stronki nie będzie
    > skutkował tym że US zakwestionuje jakieś faktury z VAT NP?

    Tak, maja linka do tej samej bazy do ktorej linkuje ta stronka KE,
    z tym ze moga sprawdzac duzo wiecej niz tylko poprawnosc numeru w dniu
    sprawdzenia.